Plastová Okna Softline 82 MD přináší ideální poměr mezi stavební hloubkou profilu a počtem komor. třetí dodatečné těsnění vylepšuje ochranu před chladem a hlukem. Hluboké zapuštění izolačního skla v kombinaci s teplým rámečkem maximálně eliminuje rosení skel z interiéru .
Moderní plastová okna z nového profilového systému SOFTLINE 82 splňují nejnáročnější požadavky.Díky inovativnímu vícekomorovému provedení se stavební hloubkou 82 mm a vysoce efektivnímu systému těsnění optimalizují energetickou bilanci každé budovy a garantují příjemné vnitřní klima za každého počasí.
Tloušťkou svých stěn, které odpovídají RAL třídě A dle evropské normy EN 12608, spojuje SOFTLINE 82 vynikající energetické úsporné vlastnosti s extrémní životností a bezpečností. Díky nadčasovému designu se harmonicky včleňuje do každého stavebního stylu, včetně novostaveb a pečlivých rekonstrukcí.
Vysoká úspora tepla
Profil třídy „A“
10 let záruka
Plastová Okna Softline 82 MD
Plastová Okna Softline 82 MD nabízí:
• optimální stavební hloubku – univerzálně použitelnou u novostaveb a rekonstrukcí
• tepelnou izolaci odpovídající zákonným předpisům • bezpečnost při zpracování a použitelnost díky
• vysoké kvalitě výrobků VEKA
• hospodárnost a stabilitu – i přes zpřísněné požadavky na tepelnou izolaci lze použít osvědčené ocelové výztuhy
• osvědčenou povrchovou úpravu fóliemi a obkladovými profily
• trvanlivost – 100% recyklovatelnost
Nejpoužívanější dekory
Věděli jste?
Silné profily – silný výkon Profily třídy A: o 14 % více materiálu pro lepší stabilitu
Firma VEKA jako jeden z předních světových výrobců plastových profilů vyrábí výhradně okenní profily nejvyšší jakostní třídy A podle ČSN EN 12608. Vynikající materiálové vlastnosti a garantovaná tloušťka stěn 3,0 mm (tolerance ±0,2 mm) u profilových systémů VEKA, mezi než se řadí například systém SOFTLINE 82, umožňují vyrábět obzvlášť kvalitní okna, která budou spolehlivě fungovat dlouhá desetiletí.
Pro porovnání: Profily třídy B mají tenčí tloušťku stěn. Při jejich výrobě se spotřebuje až o 14 % méně materiálu. Tato chybějící hmota způsobuje jasně měřitelné rozdíly v zátěžových testech*